آموزش عضویت در خبرنامه پک سنتر

آموزش عضویت در خبرنامه پک سنتر

در جهت تکامل خدمات سایت پک سنتر به عنوان یکی از متفاوت‌ترین سایت‌های اطلاع رسانی در زمینه صنعت چاپ و بسته بندی و به درخواست تعدادی از کاربران سیستم خبرنامه الکترونیکی را برای استفاده کابران این مجموعه آماده ساخته‌ایم که شما بازدید کننده‌ی گرامی نیز با عضویت در خبرنامه سایت پک سنتر می‌توانید بدون نیاز به مراجعه به سایت آخرین اخبار صنعت چاپ و بسته بندی را در ایمیل خود بصورت رایگان دریافت کنید.

برای عضویت در خبرنامه الکترونیکی همانند تصویر زیر از نوارکناری سمت چپ در قسمت “خبرنامه” آدرس پست الکترونیک (ایمیل) خود را در کادر مشخص شده وارد نموده و بر روی کلید سبز رنگ کلیک نمایید.

newsletter-pack-center

پس از وارد کردن آدرس ایمیل خود و فشردن کلید سبز رنگ پنجره‌ای بصورت پاپ‌آپ برای شما به نمایش در خواهد آمد که همانند تصویر زیر میبایست اعداد و یا حروف امنیتی را برای تشخیص سیستم از درخواست های اسپم وارد نموده و بر روی دکمه‌ی “Complete Subscription Request” کلیک بفرمایید.

feedburner-form-pack-center

بعد از گذراندن مراحل فوق در همان لحظه نامه‌ای برای تایید عضویت شما با عنوان “فعال کردن عضویت شما در خبرنامه پک سنتر” به آدرس ایمیلی که در فرم ثبت نام وارد کرده اید ارسال خواهد شد که برای تکمیل مراحل ثبت نام و عضویت در خبرنامه پک سنتر لازم است بر روی پیوندی (لینک) که در تاییدنامه گذاشته شده است کلیک فرمایید.

بزودی و با توکل بر خداوند بزرگ امکانات و خدمات تازه‌ای برای استفاده کاربران پک سنتر به هسته این سایت اضافه خواهد گردید.