با آساپک متفاوت و ارزان تبلیغ کنید!

آساپک تولید کننده انواع کیسه های چاپ دار با طرح های استاندارد و کیسه های تبلیغاتی با طرح دلخواه شما در تمامی سایزها و رنگ های دلخواه شما، انواع کیسه های : دسته موزی مخصوص شرکت های دارویی و آرایشی بهداشتی، دسته رکابی مخصوص شرکت های صنایع غذایی، سوپر مارکت ها و مواد شوینده و بهداشتی، دسته تقویت و زنبیلی مخصوص پوشاک، کیف، کفش، مواد شوینده، صنایع غذایی و آرایشی بهداشتی

آساپک با بهره گیری از ماشین آلات مدرن و با کیفیت توانایی تولید کیسه های با ضخامت بسیار کم را دارد که این امر باعث افزایش تعداد کیسه در کیلو می شود که چاپ این محصولات با چاپ با کیفیت روتوگراور در تعداد رنگ دلخواه شما انجام می شود.

با مراجعه به سایت می توانید با مشاهده تمامی طرح های استاندارد آساپک طرح دلخواه خود را انتخاب و با تماس با آساپک از قیمت محصولات مطلع شوید. به دلیل موجود بودن تمامی محصولات استاندارد در کارخانه بدون اتلاف وقت در اولین فرصت محصولات مورد سفارش خود را دریافت کنید.

برای سفارش کیسه های دلخواه خود می توانید با تماس با آساپک به صورت رایگان با متخصصین ما مشاوره کنید و از تمامی مراحل ثبت سفارش خود اطلاع حاصل کنید. لازم به ذکر است که حداقل سفارش مربوط به طرح های انتخابی شما 2 تن است.

خدمات

1

نایلکس

2

نایلون

3

-

4

-

5

-

6

-

7

-

تماس

نشانی :

تهران، خیابان ولیعصر، برج ملت، طبقه 10

تلفن :
ایمیل :
تماس با آگهی دهنده