ما در عرصه‌ی ماشین سازی سال‌ها تجربه را با آخرین شیوه‌ها و متد‌های تخصصی و مدرن دنیا ترکیب و در آمیخته ایم.
آنقدر به سیستم تولید و کار خود اطمینان داریم، که ماشین‌آلات شما را به مدت 24 ماه کل قطعات ضمانت و خدمات پس از فروش به مدت 15 سال متعهد می‌شویم.

برنامه تولیدات ماشین سازی بهسازان صنعت تدبیر شامل ماشین‌های کوچک دستی و ماشین‌آلات نیمه اتوماتیک، تمام اتوماتیک و خطوط تولیدی تمام کامپیوتری می‌باشد. انواع بسته‌بندی توزین‌دار (وزنی)، حجمی، پودری و… و سازنده‌ی خطوط کامل : سورت و تصفیه‌ و بسته‌بندی حبوبات، غلات، کشمش، آجیل، خشکبار، خرد‌کن قند و بسته‌بندی، تفت و شور‌کن و برشته‌کن آجیل و خشکبار با بسته‌بندی، آسیاب ادویه‌جات و بسته‌بندی، خشک‌کن‌های کابینی و کانتینیوسی، بسته‌بندی چای تی‌بگ (کیسه‌ای )، شرینک‌ پک نیمه اتوماتیک و اتوماتیک و…

همچنین متخصصان کاردان ما آماده راهنمایی و ارایه خدمات مشاوره رایگان در زمینه‌ی طراحی و اجرای پروژه‌های مربوط به صنایع غذایی و بسته‌بندی می‌باشند.

ایده‌های خاص مشتریان برای ساختن ماشین‌های ویژه، همواره برای ما جالب بوده و انواع ماشین‌آلات را طبق درخواست و سفارش شما می‌سازیم.

ماشین‌آلات تولیدی این واحد در شرکت‌های معتبری همچون : چای مرغ‌عشق، تبرک، کشمش سبز اراک، املاح معدنی ایران، قند پارس، برنج گلنار و… سایر شرکت‌های بزرگ و کوچک فعال و در حال کار می‌باشند.

خدمات

1

دستگاه تفت و شورکن و خشکبار و آجیل

2

دستگاه بسته بندی پودری و گرانولی

3

ماشین آلات میوه جات و سبزیجات

4

دستگاه خشک کن میوه و سبزی

5

دستگاه حبوبات و غلات

6

-

7

-

تماس

نشانی :

کرج، کمالشهر

تلفن :
تماس با آگهی دهنده