شرکت نوآوران ماشین در سال 1394 در استان البرز به بهره‌داری رسید، از ابتدای راه‌اندازی شرکت، همواره طرح توسعه کمی و کیفی شرکت مدنظر بوده و در دستور کار این شرکت قرار داشته است. شركت نوآوران ماشین مفتخر است بعنوان اولين شركت سازنده خطوط پاستيل درايران مي‌باشد كه به نوبه خود سهمی در خودكفايتی كشور عزيزمان بوده است و جزو افتخارات اين شركت خدمت‌گذارمی‌باشد.

در حال حاضر محصولات تولید شده در شرکت نوآوران ماشین مفتخر براساس استانداردهای مدیریت کیفیت 9002 , 9000 و مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی 32003 / 002/9003 مدیریت زیست محیطی و 30003 می‌باشد.

شرکت نوآوران ماشین با توجه به تنوع ماشین آلات خود توانایی تولید براساس استانداردهای ملی و بین المللی با کیفیت وکارایی بالا و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با پشتیبانی و خدمات پس از فروش ویژه را دارد و با برخورداری از پرسنل متخصص و مجرب و آگاه و با تجربه و با دانش بالا که به یاری هم، مجموعه را به سوی اهداف متعالی خود یعنی رضایت مشتریان و حفظ کیفیت محصول پیش می‌برند.

دراین شرکت مشتریان دارای ارزشی والا بوده و از ترکیبی کامل ازخدمات شامل محصولات کیفی، تحقیق و توسعه خلاق، تجربه ملی و بین المللی و تحویل قابل اطمینان دستگاه برخور دارند. این امر از طریق رویکردی مبتنی بر خدمات‌رسانی که در تمام فرآیندهای درونی و بیرونی شرکت است پشتیبانی می‌گردد.

خدمات

1

سازنده انواع دستگاه‌های بسته بندی

2

سازنده دستگاه بسته بندی پودری

3

سازنده دستگاه بسته بندی حجمی

4

سازنده دستگاه بسته بندی دو توزین

5

سازنده دستگاه بسته بندی چهار توزین

6

سازنده دستگاه بسته بندی هشت توزین

7

-

رضایت مشتریان و حفظ کیفیت محصول

تماس

نشانی :

البرز، کمالشهر

تماس با آگهی دهنده