در حال حاضر به عنوان یکی از فعال‌ترین شرکت‌های ایرانی با مدیریت آقای علیرضا هادی فعالیت خود را در ایران و کشورهای همجوار با حضور مستمر و مداوم در نمایشگاه‌ها و بازارهای هدف پیگیری می‌نماید.

افتـخـار این را داریـم که این ادعـا را داشـتـه باشـیـم کـه در هر کجــای ایـران و کشورهای ترکمنستان، کویت، عربستان، کردستان،عراق، افغانستان، دبـی، بوسنـی و غـنا هستید می‌توانید با یکی از همشهری‌های نزدیک خود که از اعضای خانواده نورا می‌باشند جهت مشاوره و خرید، اقدام فرمائید.
نوین تاک دارنده مجوز تولید از وزارت صنایع، مجوز رسمی واردات از وزارت ارشاد، نمایندگی رسمی فروش چاپگر عریض epson و نماینده فروش ماشین آلات Norajet مفتخر است که از سال 1383 الی 1395 نسبت به نصـب بیش از یک‌هـزار و هشتصد (1800) دستگاه چاپ بــنــر، فلـکـس و پـلاتـر در داخل ایران و کشورهای ترکمنستان، کویت، عربستان، کردستان عراق، افغانستان، دبـی، بوسنـی و غـنا اقـدام نموده است.
در حال حاضر سیاست شرکت بر اساس زمان و زبان روز دنیا (مشتری مداری) عمل نموده و تلاش زیادی به خرج داده‌ایم تا با راحت‌ترین و ارزان‌ترین روش نسبت به ارائه خدمات و کالاهای خود اقدام نماییم بدین منظور لیست نمایندگان و عاملین فروش خود را در نقاط مختلف کشور به اطلاع می رسانیم.
لازم به ذکر است قیمت‌های فروش در سراسر کشور به انضمام کرایه حمل یکسان می‌باشد.

خدمات

1

دستگاه چاپ بنر

2

دستگاه سی ان سی

3

دستگاه لیزر

4

دستگاه چاپ بنر دست دوم

5

-

6

-

7

-

بزرگترین و اولین شرکت وارد کننده دستگاه چاپ بنر

تماس با آگهی دهنده