پاس چاپ نخستین چاپخانه اینترنتی کشور

پاس چاپ متعلق به شرکت هدف گستر آفاق ( نام تجاری : سیبل ) می باشد .

پاس چاپ از کجا شکل گرفت؟
پاس چاپ نخستین پرتال حامی طرح آسمان آبی زمین پاک شهرداری تهران میباشد . که در ابتدا نام تجاری برای این پرتال از سوی شرکت تبلیغاتی سیبل انتخاب نشد ولی از سوی مدیر عامل این شرکت نام تجاری را برای این پرتال از مدیران و معاونین درخواست نمودند که با انتخاب پاس چاپ که مخفف پرتال اینترنتی سیبل / چاپ تایید گشت .

پاس چاپ چیست؟
پاس چاپ نخستین چاپ خانه اینترنتی با ارائه تحویل محصولات چاپی بصورت رایگان در مناطق 22 گانه و ارسال محصولات چاپی تا باربری برای شهرستانیهای عزیز فراهم نموده است . همچنین کلیه خدمات و محصولات ؛ پشتیبانی شرکت سیبل به پاس چاپ انتقال داده شده است .

خدمات ما در حوزه چاپ شامل:
طراحی گرافیک، مشاوره چاپ، چاپ انواع کارت ویزیت، چاپ انواع تراکت تحریر و گلاسه، چاپ فرم های عمومی و اختصاصی، طراحی و چاپ انواع کاتالوگ و بروشور، طراحی و چاپ انواع تقویم های رومیزی و دیواری، چاپ انواع هولوگرام و لیبل، طراحی و تولید انواع پاکت CD، طراحی و چاپ انواع پاکت نامه و اوراق اداری، طراحی و تولید چاپ محصولات فست فود و … است.

خدمات ما در حوزه تبلیغات شامل:
مشاوره تبلیغاتی، ایجاد کمپین های تبلیغاتی، تبلیغات آنلاین، شبکه های اجتماعی، برندینگ و ارزش آفرینی برای شرکت ها، موسسات و کسب و کارهای کوچک و بزرگ است.

خدمات

1

چاپ کارت ویزیت

2

چاپ فست فود

3

چاپ کاتالوگ

4

چاپ بروشور

5

چاپ تراکت

6

چاپ پوستر

7

-

چاپ = پاس چاپ

تماس

نشانی :

تهران، بلوار مرزداران، خیابان ایثار، خیابان جانبازان، کوی بهشتی، پلاک 8

ایمیل :
تماس با آگهی دهنده