کارخانه کارتن سازی گلبرگ با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا و گردآوری کادر فنی مجرب به عنوان تولیدکننده کارتن‌های با کیفیت شناخته شده است. کارتن سازی گلبرگ با بیش از یک دهه سابقه درخشان در عرصه مشاوره، طراحی و تولید انواع کارتن 3لایه، کارتن 5لایه، کارتن Bفلوت، کارتن Cفلوت، کارتن Eفلوت، کارتن عادی، کارتن دایکاتی، کارتن لمینتی، آماده خدمت‌رسانی با نازلترین قیمت به تولیدکنندگان محترم می‌باشد.

کارتن سازی در کرج 

کارتن سازی گلبرگ در پرونده کاری خود افتخار همکاری با شرکت های مختلفی در سرتاسر کشور به مانند: هایپ( نوشابه انرژی زا در تهران) ، تبرک ( گروه صنایع غذایی تبرک در خراسان ) ، ترخینه ( گروه صنایع غذایی ترخینه) ، به به ( لواشک به به ) ، گلکسی ( تن ماهی گلکسی در فریدون شهر ) ، زاگرس ( پتروشیمی زاگرس در تهران ) ، زرین خراسان ( کاشی و سرامیک در تربت حیدریه) ، شبنم ( تن ماهی و انواع کنسرویجات در قم) ، فتح ( قطعات خودرو در نظر آباد ) ، گلیاب ( حلوا شکری در دزفول ) ، سوزان( زغال در کرمان ) ، بیدمشک ( کشت و صنعت بیدمشک در بیرجند ) ، سیمره ( انواع ترشی و خیارشور در دره شهر ایلام ) و دیگر شرکتها و صنایع را دارد.
این مجموعه از سال 89 تاکنون موفق شده خط تولید خود را با تجهیزات زیر برای برطرف کردن و رضایت انواع نیاز های مشتریان تجهیز و تکمیل کند.

1- یک دستگاه فلکسو چهار رنگ و روتاری
2- یک دستگاه لب چسب
3- دو دستگاه لمینت
4- یک دستگاه دایکات فکی و پینگ پنگی
5- دستگاه منگنه
کارتن سازی گلبرگ توان تولید 60000 عدد کارتن در هر شیفت کاری را دارا می باشد.

کارتن سازی در کرج

کارتن سازی گلبرگ با همراهی کادر طراحی فارغ التحصیلان ارشد رشته گرافیک و چاپ با سابقه درخشان در کلیه امور تبلیغاتی و همچنین بهره گیری از ناوگان حمل و نقل درون مجموعه ، اطمینان خاطر تحویل بار با کیفیت مطلوب کارتن به مشتریان خود با کمترین هزینه و حداقل زمان را تضمین می کند.

خدمات

1

تولید انواع کارتن 3لایه ( کارتن سه لایه )

2

تولید انواع کارتن 5لایه ( کارتن پنج لایه )

3

تولید کارتن دایکاتی

4

تولید کارتن لمینتی

5

تولید کارتن فلکسویی

6

تولید کارتن فلکسو چهاررنگ

7

کارتن Bفلوت ، Cفلوت ، Eفلوت

تماس با آگهی دهنده