همگام با تحولات دنيا تکنولوژی و محصولات نيز تغيير می يابد. محصولات جديد ارزشمندتر، استفاده از آنها راحت تر و دوست محيط زيست گشته اند. با اين تفکر و شعار ” تخريب جنگل خير، احياء جنگل آری” موسسين شرکت کارتن پلاست نفيس در سال 1381 تصميم گرفتند مجموعه ای را ايجاد نمايند که ضمن تحقق شعار انتخابی، محصولاتی را عرضه نمايند که علاوه بر نداشتن آثار تخريبی محيط زيست، محصولی باشد که نياز جامعه را به استفاده مطلوب تر از محصولات مشابه قديمی و رايج، منجمله کارتن های کاغذی و مقوائی با ويژگی خاص و قابل قبول تری تامين نمايد.

خوشبختانه با عنايت خداوند متعال اين تفکر به بار نشست و محصولات صنايع کارتن پلاست نفيس از سال 1383 با اخذ پروانه بهره برداری به ظرفيت 10000 تن محصول در سال به بازار عرضه شد. کارخانه کارتن پلاست نفيس مشتمل بر بخش های توليد ورق، کنترل کيفيت و آزمايشگاه، چاپ و دايکات و واحد تحقيق و توسعه (R&D) در شهر صنعتی رشت تاسيس شده است.

ماشين آلات کارخانه با استفاده از آخرين فن آوری روز دنيا شامل: دستگاه های توليد ورق، چاپ سيلک اسکرين چهاررنگ (CMYK)، سه رنگ، دورنگ ، تک رنگ و همچنين دستگاه های دايکات تمام اتوماتيک و نيمه اتوماتيک می باشد. واحد طراحی و گرافيک شرکت در محل دفتر مرکزی تهران مجهز به دستگاه های چاپ ديجيتال و نمونه ساز می باشد که قادر است در کمترين زمان ممکن و به بهترين نحو پاسخگوی نيازهای فوری مشتريان باشد.

تماس

نشانی :

تهران، خیابان ولیعصر، بین بهشتی و مطهری، خیابان ناهید، پلاک 54

تلفن :
ایمیل :
تماس با آگهی دهنده