استفاده از سیستمهای توزین با ورود سنسورهای وزن درصنعت و صنایع شیمیایی بسیار متداول گردیده است در گذشته بدلیل نبودن تکنولوژی لودسل از سایر سیستم های اندازه گیری مانند سیستم های اندازه گیری حجمی یا دبی سنج ها جهت اندازه گیری مواد داخل مخازن استفاده می گردید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و همچنین افزایش کیفیت و راندمان تولید استفاده از روشهای قدیمی منسوخ شده و صاحبان صنایع استفاده از سیستم های توزین دیجیتال را بهترین روش جهت اندازه گیری مواد داخل مخازن می دانند که با اصول محاسباتی و فرمولاسیون علم شیمی منطبق است .

ما بنا به نیازهای موجود، تولیدات متنوع دیگری را نیز به صنایع کشور عرضه نموده ایم از آن جمله : سیستم های توزین مخازن با استفاده از انواع لودسلهای اروپایی و انواع اندیکاتورهای توزین، انواع بشکه پرکن، پرکن مایعات، کسیه پرکن، ترازوهای آزمایشگاهی و صنعتی، باسکولهای سبک مقاوم و دقیق، نیمه سنگین، آویز، غلطکی، دام کش، سقفی ریلی، جاده ای.

شرکت پندتک با استفاده از تیم کارشناسی قوی خود، امکان طراحی و اجرای پروژه های اتوماسیون توزین درزمینه های مختلف صنعت را دارا بوده و با توجه به محور قرار دادن رضایت خریداران خویش یکی از بهترین تیمهای خدمات پس از فروش را سازماندهی نموده است با وجود 57 نماینده خدماتی ما در سراسر کشور آسوده خاطر باشید.

خدمات

1

تولید و وارد کننده انواع دستگاه های بسته بندی

2

-

3

-

4

-

5

-

6

-

7

-

تماس

نشانی :

تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان اندیشه، خیابان سهند، پلاک 4

تلفن :
ایمیل :
تماس با آگهی دهنده