سایت مرجع و تخصصی ایرپک (بسته ایرانی) با هدف معرفی توانمدی خود و همچنین ارایه مشاوره، همراهی، همکاری با مدیران، صاحبان صنایع و همکاران محترم گرافیست و همچنین دانشجویان، علاقمندان و مشتاقان هنر بسته بندی که امروزه به علم و صنعت نیز متمایل میگردد، بنا گردیده است.

طراحان، مشاوران و همکاران تخصصی ما همواره همکاری خود را به جهت هرچه پویاتر شدن این علم / هنر / صنعت در ایران عزیزمان برای مدیران، صاحبان صنایع و مشتاقان و علاقمندان و علی الخصوص دانشجویان دریغ نداشته و تا جاییکه هنر و سواد علمی و تجربه این مجموعه از بسته بندی اجازه اظهار نظر و راهنمایی و همکاری دهد، دریغ ننموده و نمی نماید.

مدیران و صاحبان صنایع مد نظر داشته باشند که”طراحی بسته” و “تولید بسته” دو مقوله کاملا متفاوت میباشد، یک مجموعه چاپ و بسته بندی الزاما اید پرداز و مشاوران و طراحان خوبی برای طراحی نیستند و طراحان و ایده پردازان بسته بندی نیز همیشه مجریان خوبی برای تولید بسته نمیتوانند باشند. ولی در این بین مجموعه هایی هستند که بصورت تخصصی هر یک گوشه اش از این وظایف را در دست گرفته و بنحو احسن و اکمل این مهم را متقبل و بصورتی شایسته آبروی این صنف را حفظ مینمایند.

در کنار اهداف اصلی این سایت سعی نمودیم با جمع آوری مطالب و ایده های بسته بندی ایرانی و خارجی ، مرجع پربار و پرفایده ای برای شما عزیزان در زمینه بسته های کاغذی / مقوایی / پلاستیکی / شیشه ای/ فلزی باشیم و همچنین همیشه منتظر مطالب جدید، نظرات و پیشنهادات شما برای بهبود سطح کیفی مجموعه هستیم.

مفتخریم اعلام کنیم که به مدد و لطف الهی قصد داریم در اولین فرصت با برپایی دوره ها و ورکشاپهای عمومی و خصوصی و کلاسهای مجازی توسط همین سایت همراه همییشگی شما باشیم.

امید است ایمیل این مجموعه پشتوانه و پاسخگوی خوبی برای حل مشکلات و دقدقه های مشتاقان باشد.
ما را همیشه در کنار خود یک قدم جلوتر احساس خواهید کرد.

خدمات

1

طراحی ساختار بسته بندی

2

طراحی گرافیک

3

-

4

-

5

-

6

-

7

-

تماس

نشانی :

رشت، چهارراه گلسار، خیابان نواب

تلفن :
ایمیل :
تماس با آگهی دهنده