گشتا صنعت مشهد در سال 1377 در راستای ارائه خدمات تخصصی در زمینه دستگاههای تاریخزن فعالیت خود را آغاز نمود.در سالهای بعد با ساخت دستگاههای شرینک پک،بسته بندی،پرده هوا،جت پرینتر وتوزیع دستگاههای مورد نیاز صنایع غذایی و بسته بندی کشور، فعالیت خود را گسترش داده و به طور مستمر در عرصه صنعت کشور فعال بوده است واکنون در سومین دهه از فعالیت خود افتخار می کند که دستگاههای این شرکت در اقصی نقاط میهن عزیزمان و کشورهای همجوار در حال کار می باشد و اینک توانمندتر از گذشته و با محصولات متنوع تر، آماده ارائه خدمات به صنایع کشور می باشد.

مزایای خرید از گشتا صنعت مشهد

  • 1) نصب بیش از هزاران دستگاه در سراسر کشور و داشتن رزومه کاری قوی،این اطمینان را برای شما فراهم می آورد که دستگاههای مطمئن در خط تولید خود داشته باشید.

2) بیش از 17 سال است که در بازار دستگاههای تاریخزن پیشگام می باشیم،گارانتی و خدمات پس از فروش و پشتیبانی قوی این توانایی را ایجاد می نماید تا در کنارتان از سرمایه گذاری شما محافظت کنیم.

3) تنوع دستگاه های ارائه شده این امکان را به شما می دهد تا با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید،مناسبترین سرمایه گذاری و بهترین انتخاب را داشته باشید.

4)سوابق طولانی در ارائه دستگاههای جدید و تنوع دستگاهها شما را از داشتن یک شریک تجاری و تامین کننده قوی،جهت همکاری بلند مدت مطمئن می سازد.

دستاوردهای گشتا صنعت مشهد

  • تولید دو مدل دستگاه شرینک و بسته بندی جدید با قابلیت های منحصر به فرد و برای اولین بار در ایران
  • نصب بیش از هفتصد دستگاه در صنایع مختلف کشور
  • دریافت لوح تقدیر و تندیس حضور در بیش از 4 نمایشگاه بین المللی در سال 1393
  • دریافت تندیس حامیان کنترل کیفیت از انجمن مدیران کنترل کیفیت برای سومین سال پیاپی از سال 91
  • در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه مشتریان محترم (شرکت ها و مؤسسات) و افرادی که با اعتماد خود به این مجموعه، ما را حمایت کردند، استدعا داریم که با انتقادات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید.

خدمات

1

ماشین آلات بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی

2

ماشین آلات بسته بندی شیرین وشکلات

3

ماشین آلات بسته بندی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی

4

ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی و دارویی

5

تولید کننده پرده هوا برای رستوران ها وشیرینی فروشی ها

6

پرده هوای گرم برای بیمارستان ها و مراکز بهداشت و درمانی

7

ماشین آلات بسته بندی کارتن و جعبه

متخصص درتولید دستگاههای تاریخزن، شرینک پک، بسته بندی و پرده هوا

تماس

نشانی :

مشهد، بزرگراه آسیایی، آزادی 133، خیابان اول سمت راست، پلاک27

ایمیل :
تماس با آگهی دهنده