مجتمع چاپ و مقواسازی ممتاز در سال 1360 بعنوان یک شرکت در زمینه چاپ و مقوا سازی شروع به کار کرد. این مجموعه از ابتدای فعالیت خود با تلاش های مدیر آینده نگر و بکارگیری نیروی کار جوان و متخصص و همچنین با کمک مشتری های وفادار توانسته جایگاه خود را در صنعت چاپ و جعبه سازی حفظ نماید.
مجتمع چاپ و مقواسازی ممتاز یکی از کاملترین مجتمع ها در زمینه چاپ و مقوا سازی می باشدکه با بهره گیری از ماشین آلات روز دنیا و مرغوب ترین مواد در تولید مقوا و ایجاد واحد پیش از چاپ، واحد چاپ و واحد پس از چاپ در کنار آتلیه طراحی و گرافیک و لیتوگرافی با هدف بهبود صنعت چاپ و جعبه سازی با “سه شعبه فعال در سطح کشور” در حال خدمت رسانی به مشتریان خود در تمام نقاط کشور می باشد. که توانسته است با تکیه بر کیفیت تولیدات خود دامنه ی فروش خود را با صادرات محصولات خود به کشور های همسایه کسترش دهد.
مجتمع چاپ و بسته بندی ممتاز ارائه دهنده ی خدمات چاپ، تولید مقوا، تولید جعبه شیرینی، شکلات، گز، نقل، پولک و نبات، سوهان، جعبه دسر، جعبه دستمال کاغذی، جعبه های دارویی و موادشوینده، جعبه های فست فود، جعبه های محصولات صنعتی نظیر لوازم الکتریکی، لوازم یدکی خودرو و … تولید مقوای OPP و متالایز می باشد.
همچنین مجتمع چاپ و مقواسازی ممتاز همواره به عنوان یکی از حامیان محیط زیست این قول را به خود داده که در صنعت چاپ از رنگ ها و الیاف سازگار با محیط زیست که کمترین آسیب را به محیط پیرامون خود وارد می کنند استفاده نماید.

ماشین آلات :
دستگاه چاپ 5 رنگ هایدلبرگ 2019
دستگاه دایکات باکس
دستگاه تولید رول مقوا روزانه 60 تن
دستاه چاپ رول زیر جعبه
دستگاه طلاکوب
دستگاه سلفون کش
دستگته UV موضعی
دستگاه تولید هارد باکس
دستگاه لمینت

خدمات

1

چاپ درب جعبه

2

تولید زیر جعیه

3

چاپ و تولید زیر کیکی یا بشقاب کیک

4

تولید جعبه های دارویی

5

تولید جعبه های فانتزی

6

بسته بندی مواد غذایی سرد و گرم

7

جعبه شیرینی و مواد غذایی

شما تصور کنید ما آن را چاپ می کنیم

تماس

نشانی :

اصفهان، خیابان هزارجریب، نبش کوچه 16، ساختمان میامی، واحد 19

تماس با آگهی دهنده