صنایع جعبه سازی و کارتن سازی آوین پک

جعبه سازی آوین پک برای فروش محصول تولید شده در بازار رقابتی امروز لزوم استفاده از جعبه و کارتن بسته بندی متناسب با محصول بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. اولین برخورد مشتریان با جعبه بسته بندی محصول شما در قفسه فروشگاه است که توجه آنها را جلب کرده و می‌بایست در همین فرصت کوتاه در جهت اعتماد سازی نسبت به برندتان و در پی آن خرید مشتریان قدم بردارید. جعبه بسته بندی محصول می‌بایست تا علاوه بر زیبایی در طراحی به خوبی از محصول شما در طی پروسه حمل و نقل و نگهداری محافظت نماید. با توجه به اهمیت موضوع بسته بندی در عرضه محصول به بازار سعی کرده‌ایم تا با انتشار مقالاتی از این قبیل در وب سایت آوین پک به نشانی: www.avinpack.com در جهت آگاهی مشتریان قدمی هرچند کوچک برداریم.

 بیشتر بدانید: نمونه کار های انواع جعبه کارتن در بسته بندی های مختلف

گروه ما با تولید نمونه‌های موفق جعبه بسته بندی برای عرضه در بازارهای داخلی و خارجی مانند: جعبه خرما، جعبه خشکبار، جعبه قطعات صنعتی، جعبه لوازم یدکی خودرو، جعبه میوه و صیفی جات، جعبه غذای بیرون بر، جعبه فست فود و رستوران، جعبه کفش، جعبه اسباب بازی، جعبه لوازم الکترونیکی، جعبه پوشاک و… آماده انجام سفارشات شما با بهترین کیفیت ممکن در تیراژهای مختلف است.

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی در کمتر از 2 دقیقه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می‌توانید همین حالا با شماره‌های ۰۹۱۲۵۶۰۲۷۸۵ و یا ۰۲۶۹۱۰۰۱۹۱۹ تماس گرفته و یا به وب سایت آوین پک مراجعه نمایید تا علاوه بر مشاهده نمونه کارها بتوانید از طریق پشتیبانی آنلاین با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

آوین پک با سالها تجربه در زمینه تولید انواع بسته بندی، تمامی مراحل تولید از ابتدا تا انتها را بدون واسطه به انجام می‌رساند. از ابتدا با مشاوره رایگان و تخصصی برای تولید یک بسته بندی متناسب با محصول شما تا طراحی گرافیکی، تهیه مواد اولیه مرغوب، و چاپ و تولید نهایی همگی توسط گروه ما انجام خواهد شد و این موضوع تضمینی بر ارائه بهترین قیمت و رضایت مشتریان بعد از انجام سفارشات می‌باشد.