پک سنتر در بیستمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی

پک سنتر در بیستمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی

مجموعه پک سنتر در بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران که از بیست و هشتم آذر ماه لغایت یکم دی ماه سال 92 در محل دایمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار گردید حضور یافت که با استقبال کم نظیری مواجه گردید.
این مجموعه که با هدف گرد آوری اطلاعاتی جامع و کامل از دست اندرکاران صنعت چاپ و بسته بندی فعالیت خود را آغاز نمود هم اکنون به عنوان یکی از قدرتمندترین سایت‌های اطلاع رسانی در زمینه چاپ و بسته بندی شناخته شده است و به عنوان نمونه از مزایای این سایت می‌توان به دسترسی آسان و رایگان بازدیدکنندگان به اطلاعات درج شده در این سایت اشاره نمود که همین امر موجب رضایت‌مندی کلیه بازدیدکنندگان گردیده است.
کلیه بازدید کنندگان از غرفه پک سنتر از سایت این مجموعه در فضای اینترنت دیدن کردند و رضایت خود را از این سایت به جهت در اختیار داشتن امکاناتی که منحصر به این سایت می‌باشد اعلام نمودند و این اقدام پک سنتر را گامی نوین و مثبت در جهت اطلاع رسانی مشاغل صنعت چاپ و بسته بندی دانستند. با توجه به اینکه کلیه کسانی که در این صنعت فعالیت دارند و یا به عنوان مصرف کننده می‌خواهند از این سایت به عنوان مجموعه ای کامل در جهت رفع نیاز های خود استفاده کنند کاملا رایگان از این امکانات بهره می‌برند و همین امر باعث رضایت کلیه‌ی مراجعه کنندگان به این سایت گردیده است.

امید است با یاری و مساعدت خــداونــد بــزرگ و با اضافه نمودن برنامه‌هایی کاملا منحصر به فرد و کارآمد در سایت و در آینده‌ای نزدیک بتوانیم کلیه‌ی نیازهای این صنعت را در زمینه‌ی اطلاعات و اطلاع‌رسانی آسان نموده و گامی بزرگ را در این امر برداریم.

شما نیز می‌توانید انتقادات و پیشنهادات خود را به ما اعلام نمایید تا در صورت لزوم از آنها بهره‌ی لازم را برده و در جهت تکامل این سایت استفاده نماییم.